Drodzy
czytelnicy

Metropolia to nie tylko miejsca, budynki, organizacje i przedsiębiorstwa – to przede wszystkim ludzie, którzy za nimi stoją.

Dlatego to właśnie rozmowy z reprezentantami świata biznesu, nauki, kultury, sztuki, sportu, administracji, samorządu, stanowić będą główną część magazynu. Nie zabraknie też treści o szeroko rozumianym stylu życia: podróżach, kuchni, restauracjach, motoryzacji, psychologii, trendach, urodzie, dizajnie. Ważnym elementem każdego wydania będą obszerne edytoriale fotograficzne, a jakość zdjęć zawartych w Metropolitan Katowice stanowić będzie o niepowtarzalności i wyjątkowości naszego wydawnictwa.

Dwumiesięcznik Metropolitan Katowice jest magazynem bezpłatnym. Miejscami dystrybucji wydawnictwa są prestiżowe miejsca na mapie Katowic i ościennych miast – restauracje, hotele, salony samochodowe, instytucje kultury, firmy, salony urody.

Z każdym kolejnym wydaniem będziemy poszerzać bazę dystrybucji o kolejne miejsca i grupy odbiorców. Już dziś zapowiadamy też, od kolejnego wydania, zwiększenie objętości i stworzenie wersji anglojęzycznej wydawnictwa.

Serdecznie zapraszamy do lektury i współpracy.

marble_jasniejszy

Daniel Kleszcz

Redaktor Naczelny/Editor in Chief
Metropolitan Katowice
d.kleszcz@metropolitankatowice.pl

M_marmur

Dyrektor Kreatywna/Creative Director
Metropolitan Katowice  
m.maciejko@metropolitankatowice.pl

Ewa Jeżak-Klyta

Wydawca/The Publisher
Metropolitan Katowice,
właściciel marki Classics Group  
e.jezak@metropolitankatowice.pl

barbara_pankiewicz

Barbara Pankiewicz

Dyrektor Działu Marketingu/Marketing Director
Metropolitan Katowice
b.pankiewicz@metropolitankatowice.pl
marcin_kowal

Marcin Kowal

Projektant/Graphic Designer
Metropolitan Katowice  
m.kowal@metropolitankatowice.pl